Ewa Gabryszewska

PR Menadżer

GSM: +48 516220131

email: ewa@gabryszewska.pl

www.gabryszewska.pl

 

 

 

 

Uwaga!

Przyjmujemy zlecenia na organizacje eventów. Warunki i atrakcje do uzgodnienia.

Zapraszamy do współpracy.

 (2*b) || !(2*b)

Public Relations (PR)

Praktyka. Konsekwencja. Rzetelność. Możliwości. Ciekawość.

Od dobrej komunikacji zależy nie tylko efekt doraźny, ale przede wszystkim trwały wizerunek stanowiący charakterystykę firmy, który im bardziej rozwinięte społeczeństwo, tym bardziej stanowi wartość firmy.

W współczesnym świecie  niezbędna do przetrwania na rynku jest dobra reputacja, to opinia jaką firmie wystawiamy. Budowanie reputacji jest procesem długotrwałym, w którym aktywnie uczestniczą cztery grupy interesariuszy: pracownicy firmy, inwestorzy, klienci oraz społeczność, w środowisku której działa przedsiębiorstwo. Każdy z nas ma nieograniczony dostęp do internetu a ten rządzi się swoimi prawami i można by powiedzieć, że jest to narzędzie bardzo pamiętliwe, które nigdy nie wybacza negatywnych wpisów czy opinii w przeciwieństwie do człowieka.

Reputacja powstaje w oparciu o następujące wartości: wiarygodność, niezawodność, zaufanie i odpowiedzialność.